Powiadomienia o opłatach do odbioru w recepcji

Uprzejmie informujemy, że od 20 maja od godziny 18.00 w recepcji są do odbioru:
– informacja o podjętych uchwałach głosowanych na zebraniu Wspólnoty i w trybie głosowania obiegowego
– powiadomienia o nowej wysokości opłat oraz saldo bieżących rozliczeń.

Jednocześnie informujemy, że została naliczona korekta od początku roku do teraz: zaliczek na koszty zarządzania nieruchomością wspólną (pkt I powiadomienia), wpłat na fundusz remontowo-inwestycyjny (pkt. III) oraz zaliczek na energię elektryczną w garażu (ostatnia pozycja w pkt II). Wysokość zaliczek na pozostałe media, tj. wodę zimną, ciepłą i ogrzewanie została skorygowana począwszy od czerwca (nie podlega korekcie za pierwsze pięć miesięcy tego roku).

Materiały będą również wysłane na adresy korespondencyjne dla osób, które wskazały adres do doręczeń inny niż na ul. Ordona.

czynszu_zobowiazan_6314062[1]